קורס קידום ממומן ב META!
רוצה לפרסם בפייסבוק אך אין לך אומץ? רוצה למנוע טעויות יקרות?
מצד אחד זה נראה מסובך וטכני וכל טעות עלולה לעלות הרבה כסף ומצד שני ברור שללא קידום ממומן הדף העסקי והפרופיל באינסטגרם הופכים בית קברות לפוסטים!
בסופו של דבר באופן אורגני, אין שליטה על מי שרואה, אף אחד לא קונה ולא משנה כמה השקעת בתוכן איכותי ומוכר.
אז איך מתחילים לפרסם בממומן למרות החשש?
מצטרפים לקורס מעשי שנבנה במיוחד לעסקים כמוך!


למי הקורס מתאים?
- בעלי עסקים שעושים את צעדיהם הראשונים בפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ורוצים להבין גם את התמונה הגדולה וגם ולקבל הנחיות ברורות ליישום מיידי.
- בעלי עסקים שכבר משווקים בפייסבוק ובאינסטגרם ואפילו פרסמו מעט אבל לא למדו פרסום ומרגישים שהם מגששים באפלה.
מי מעבירה את הקורס?

דניאל בניסטי אישה שמחה, יזמית, מומחית לשיווק ובניית אסטרטגיה שיווקית, מהראשונות לעסוק ברשתות החברתיות בישראל ובעלים של הסוכנות לפרסום ושיווק BEWISE. בעלת ניסיון רב בבניית קמפיינים שמכניסים מיליוני שקלים בשנה. מרצה כבר כעשור בתחום הקידום הממומן והאסטרטגיה השיווקית ומלמדת במכללת ג’ון ברייס הידועה את תחום האינסטגרם, הטיקטוק והפייסבוק.
שאלות נפוצות
מה יצא
לי מזה?
- התמצאות מצוינת במנהל המודעות.
- יכולת לבנות באופן עצמאי קמפיין מסוג קידום פוסטים, תנועה ולידים.
- יכולת ניתוח והבנה של הקמפיינים.
אני לא טוב/ה באינטרנט, אוכל להצליח?
זה נכון שבשבועות הראשונים זה לא יהיה פשוט אבל לאחר מכן השליטה מגיעה. למדו אצלנו בעלי עסקים רבים מתחומים שונים למשל, כאלה שמעולם לא נגעו בשיווק וגם כאלה שאינם טכנולוגיים ולמרות זאת הצליחו להשתלט ולחוות הצלחה.
אני כבר משווק בפייסבוק, האם זה יועיל לי?
דווקא האנשים ה ״מנוסים״ לא יודעים כמה הם לא יודעים. ההדרכה תיקח אותך כמה רמות קדימה ותדייק את העבודה שלך לכדי גיוס של הרבה יותר לקוחות חדשים.
לא עדיף שאתן למומחה לנהל את השיווק שלי?
כן, בתנאי שעומד לרשותך תקציב התחלתי של כ-4,000 ₪ לחודש שיתפצל בין מנהל הפעילות ועלות הקמפיינים השונים.
אם תעדיפו לנצל את התקציב הזה מומלץ ללמוד לעשות את זה לבד.
למה ללמוד אצלנו?
התנסות מעשית
קורס פרונטלי
יחס וליווי אישי
סילבוס הקורס
-
הכרות עם מנהל המודעות -
מה זה מנהל המודעות ומה הוא כולל בתוכו? תכנון מקדים ואסטרטגיה לקידום ממומן, סוגי קמפיינים ומטרות, מבנה קמפיין, מיקום מודעות, נראות וקריאייטיב. -
קהל שמור וקהלים מתקדמים -
מה זה קהל מותאם אישית ומה זה קהל דומה ואיך מאתרים אותם בפייסבוק? כדי להביא לקוחות כדאי לדעת איך הופכים אותם לקהל שמור ואיך מכניסים אותם לקהלים המתקדמים השונים. -
קמפיין מעורבות לקידום פוסטים -
איך מקדמים את הפוסטים בדף העסקי בדרך הנכונה ולא דרך הבוסט פוסט. קידום פוסט הוא כלי חשוב לשימוש יומיומי בפייסבוק ויש לקדם באופן מתמשך בכדי לבנות קהילה סביב העסק שלכם. -
קמפיין לידים וטפסי לידים -
קמפיין לידים וטפסי לידים.
איך? באיזה שלב כדאי להפעיל?
מי הקהלים שאליהם נפרסם? -
קמפיין תנועה לקידום אתר אינטרנט / דף נחיתה -
אם יש לך אתר או דף נחיתה יהיה חשוב להביא אליו כמה שיותר תנועה של לקוחות פוטנציאליים. לצורך כך משתמשים בקמפיין תנועה. קמפיין שחייב להכיר ולעבוד איתו. -
קמפיין באינסטגרם -
פרסום ממומן לפיד לסטורי ולאקספלור.
איך עושים את זה? -
סטטיסטיקה -
ניתוח ומדידת נתונים במהלך הקמפיין הסקת מסקנות ואופטימיזציה.
הקורס ייפתח בתאריך 04/9/2024
04/9 – 9:00-12:30
11/9 – 9:00-12:30
18/9 – 9:00-12:30
9/10 – 9:00-12:30
4 מפגשים – 3.5 שעות כל מפגש
מחיר הקורס
2,900 ₪
בהרשמה מוקדמת עד 10/8/24
מחיר הקורס
1,800 ₪
* 10% הנחה על הקורס השני
* 20% הנחה על הקורס השלישי
בהצלחה!